Förvaltning av anläggningar
Mobil datainsamling för fastighetsförvaltning
MOBIL orderhantering och datainsamling för anläggningsförvaltning
Ett antal stora och små leverantörer av facility management-tjänster förlitar sig på Handyman för mobil orderhantering.
Modern fastighetsförvaltning syftar till att säkerställa anläggningarnas tekniska tillgänglighet, minska drifts- och administrationskostnaderna och upprätthålla värdet på byggnader och anläggningar på lång sikt. Handyman kan hjälpa till inom alla dessa områden.
Tack vare förbättrade serviceprocesser arbetar serviceteknikerna snabbare och är därmed mer produktiva. Det innebär att fler serviceuppdrag kan utföras inom ordinarie arbetstid, vilket leder till kortare svarstider och högre servicekvalitet. Detta är särskilt viktigt för att säkerställa att systemen är tillgängliga. Med underhållsplanering i Handyman utförs allt överenskommet underhållsarbete i tid.
Fotodokumentation
Tydlig tilldelning av foton, ingen irriterande sortering av foton från olika kameror
Digital tidmätning
Arbetstimmar registreras fullständigt och felfritt
- Enkel tidrapportering
- Tidrapportering för team/kolumner
- Problemfri tidsregistrering med start/stopp
- Bokning av övertid
- Godkännande av timmar på kontoret
- Ytterligare bearbetning för fakturering och löner
Förvaltning av befintliga tillgångar
Omfattande, kompletta och alltid aktuella uppgifter om den installerade basen
- Flexibel trädstruktur med valfritt antal nivåer
- Tydlig struktur
- Tillgänglig på kontoret och på språng
Servicehistorik
Tekniker och dispatchers är alltid informerade om historiken för den aktuella uppgiften
- Komplett historik över växterna
- Tillgänglig på kontoret och mobilt
- Automatisk uppdatering för nya order
Planering av underhåll
Allt nödvändigt underhållsarbete utförs och faktureras
- Enkelt att skapa underhållskontrakt
- Tydlig underhållsplanering
- Planering av olika underhållsprocesser per system
- Automatisk generering av försenade underhållsorder
Sömlös integration i ert CAFM-system
Standardintegrationer och skräddarsydda anslutningar till över 30 ERP-, CRM- och servicehanteringssystem
Anslutning till olika CAFM-system (Computer Added Facility Management System)
Djup integration är möjlig upp till överföringen av enskilda värden från checklistor.
Växtspecifika checklistor
Fullständig dokumentation på plats
- Flexibel konstruktion
- Mycket lätt att redigera
- Länk till enhetstyp eller enskilt system
Nöjda kunder om Handyman
"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Detta ligger till grund för både orderhantering och förenklad fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prova Handyman i praktiken. Få en demo.
Kontakta oss
Telefon: +46 31- 776 58 10
E: info@gsgroup.se