Förvaltning av anläggningar

Mobil datainsamling för fastighetsförvaltning

MOBIL orderhantering och datainsamling för anläggningsförvaltning

Ett antal stora och små leverantörer av facility management-tjänster förlitar sig på Handyman för mobil orderhantering.

Modern fastighetsförvaltning syftar till att säkerställa anläggningarnas tekniska tillgänglighet, minska drifts- och administrationskostnaderna och upprätthålla värdet på byggnader och anläggningar på lång sikt. Handyman kan hjälpa till inom alla dessa områden.

Tack vare förbättrade serviceprocesser arbetar serviceteknikerna snabbare och är därmed mer produktiva. Det innebär att fler serviceuppdrag kan utföras inom ordinarie arbetstid, vilket leder till kortare svarstider och högre servicekvalitet. Detta är särskilt viktigt för att säkerställa att systemen är tillgängliga. Med underhållsplanering i Handyman utförs allt överenskommet underhållsarbete i tid.

Nöjda kunder om Handyman

"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Detta ligger till grund för både orderhantering och förenklad fakturering."

Prova Handyman i praktiken. Få en demo.

Kontakta oss

Om du vill veta mer om Handyman Office kan du alltid kontakta oss - antingen via kontaktformuläret, via e-post eller via telefon. Vårt team står till din tjänst.

Telefon: +46 31- 776 58 10
E: info@gsgroup.se

Framtiden är IN SIGHT

cropped-cropped-thumbnail_20200313_GSGroup_Logo.png